حالِ “کنگاور” خوب نیست
فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در این شهرستان، از تمام افراد خواست به این شهرستان سفر نکنند. فرزاد الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد بستری کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه به دلیل شلوغی بازار و عادی انگاری مسئله کرونا در میان مردم شهرستان و