روایت کسانی که «وسواس واکسن» دارند
هرشب تصمیم میگیرد صبح اول وقت راهی نزدیکترین مرکز واکسیناسیون شود و واکسن بزند اما صبح دوباره پشیمان میشود. از شما چه پنهان، حتی یک بار ثبتنام کرده و پیامک هم برایش آمده است اما چون خیالش راحت بوده که بدون پیامک هم میتواند بالاخره واکسن بزند، چندان به روز و ساعت مورد نظر توجهی