عضو کمیته فنی دوچرخه سواری: چرا ۴ سال پیش صدای اساسنامه را در نیاوردند؟
عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضربه اینکه فدراسیون دوچرخه سواری دوباره وارد پروسه انتخابات شد را دوچرخه سواران می خورند و حالا خدا باید به داد این رشته برسد. مصطفی چایچی درباره وضعیت دوچرخه سواری که در فاصله یک سال تا بازی های آسیایی دوباره وارد پروسه انتخابات شد، بیان کرد: ضربه ای