پذیرش بیماران کرونایی در کاشان ۸۲ درصد افزایش داشته است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در تعطیلات نیمه اول فروردین، آمار ابتلا و بستری بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. سید علیرضا مروجی، امروز (شنبه- ۱۴ فروردین) در نشست خبری که به شکل اینترنتی برگزار شد، اظهار کرد: میزان