لرستان باید به خودش برگردد/لزوم توجه به ظرفیتها
استاندار لرستان گفت: استان باید به خودش برگردد و براساس ظرفیتهای خودش گام بردارد، وقتی لرستانیها میتوانند در بحرانهای مختلف در کشور نقش ایفا کنند چرا برای خودشان نتوانند. فرهاد زیویار، دوشنبه ۱۲ مهر، در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان، با اشاره به اینکه ما به چند شکل در خدمت مردم استان هستیم، اظهار