بیش از ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی فارس در اشغال کرونا/مرگ ۱۴ بیمار
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همچنان بیش از ۲۰۰۰ بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستانهای استان فارس بستری هستند. سید روح الله حسینی سهشنبه ۱۳ مهر مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم کروناویروس که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را ۲۰۳۰ نفر اعلام و اضافه کرد: