حدود ۹۷ درصد مبتلایان کرونا در فارس بهبود یافتهاند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای شیوع بیماری کووید-۱۹ در استان فارس حدود ۹۷ درصد از کل بیماران شناسایی شده از طریق انجام تستهای تشخیصی، بهبود یافتهاند. عبدالرسول همتی شنبه ۱۷ مهر به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع این بیماری، با انجام یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۱۸۸ تست شامل تشخیصی مولکولی