الزام کارمندان خوزستان به واکسیناسیون کووید – ۱۹
استانداری خوزستان از الزام کارمندان به انجام واکسیناسیون کووید – ۱۹ خبر داد. استانداری خوزستان در اطلاعیهای اعلام کرد: “در راستای نامه ۴۴/۱۲/۲۰۶۱۷ مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ ابلاغی از سوی رسول امیری مدیرکل بازرسی استانداری و همچنین بر اساس بند ۱۰ مصوبات هشتادمین جلسه ستاد استانی کرونا، کارکنان کلیه دستگاههای اجرایی و ادارات، سازمانها، شرکتهای دولتی و