ضرورت استفاده از ظرفیت سمنها در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی لرستان
معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمنها در راستای پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی استان تاکید کرد. دکتر محمود ثمینی در ششمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکلهای مردم نهاد که در محل استانداری لرستان برگزار شد، بر ضرورت توانمندسازی سمنها در کنار توسعه کمی آنها به عنوان شاخص