کاپیتان والیبال زنان سایپا: میخواهیم سالهای بعد روی سکوی آسیا برویم/ به خودباوری رسیدهایم
شبنم علیخانی میگوید چهارمی در جام باشگاههای آسیا باعث شده تا زنان والیبالیست به خودباوری و اعتماد به نفس برسند که توانایی پیروزی مقابل رقبای اصلی خود را دارند. تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا موفق شد برای اولین بار در والیبال زنان ایران به جمع چهار تیم برتر