ترک فعل مدیران در سنوات قبل عامل مشکل اراضی اکرمیه است
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کم کاری، سستی و کاهلی برخی مدیران متولی در امور اراضی در سنوات قبل، موجب مشکل مردم در خصوص اراضی موسوم به اکرمیه شده و برخی افراد سودجو نیز از این مشکل سوء استفاده کردهاند. «غلامعلی دهشیری» در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال و با حضور مسئولان قضایی،