انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شیراز و شرکتهای دانشبنیان فارس
تفاهم نامه همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز و پردیس شرکتهای دانش بنیان فارس؛ با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای مشترک برای توسعه علم وفناوری، امضاء و مبادله شد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز در آیین انعقاد این تفاهمنامه بیان کرد: این تفاهمنامه با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای مشترک برای توسعه علم وفناوری و کمک به توسعه زیستبوم کسبوکارهای نوآورانه ودانشبنیان در فارس منعقد شده است. به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، سید مجتبی زبرجد، تقویت و توسعه همکاریها و فعالیتهای علمی و پژوهشی