ضبط اجرای گروه ۶۰ نفره از تنبورنوازان
اجرای گروه بزرگ تنبورنوازان علی آبادی در تالار رودکی ضبط و به زودی به صورت آفلاین پخش خواهد شد. به گزارش ایسنا، رضا علی آبادی، نوازنده و سرپرست گروه درباره این اجرا توضیح داد: سالهاست که به صورت جدی در حال تدریس موسیقی هستم و اکنون باعث خوشحالی است که با شاگردان خود گروه بزرگ