رهاسازی آب از سد آیدوغموش؛ معطل پشت سد پرداخت آببها
ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقهای زنجان گفت: رهاسازی آب از سد آیدوغموش نیازمند پرداخت آببها توسط کشاورزان است. اسماعیل افشاری در گفتوگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم صرفهجویی حداکثری در مصرف آب به خصوص در بخش کشاورزی و اجرای برنامههای سازگاری با کمآبی، اظهار کرد: خرید آب از سد آیدوغموش در راستای تامین آب کشاورزی