مرگ ۲ نفر در کرمانشاه بر اثر انفجار خمپاره
ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع انفجار خمپاره باقی مانده از دوران دفاع مقدس در یکی از محلات شهر کرمانشاه گفت: در این حادثه دو نفر که از معتادان بی خانمان بودند جان خود را از دست دادند. سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته(یکشنبه) حوالی شهرک جلالیه