افزایش ناگهانی مصرف برق باعث اجرای برنامه خاموشی در هرمزگان شد
ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: روز گذشته مصرف برق از میزان تولید فراتر رفت به همین خاطر ناچار به اعمال خاموشی برنامه ریزی شده در ساعات شب شدیم. هاجر عبدی عصر امروز (۱۳ تیرماه) در خصوص خاموشی های اعمال شده افزود: شب گذشته بخاطر افزایش ناگهانی مصرف برق،ناچار شدیم با هماهنگی شرکت