۲ روایت از مرگ ۳ بیمار در بیمارستان
عکس آرشیوی و تزئینی است شاهدان عینی ادعا میکنند ۳ بیمار به دلیل قطعی برق جانشان را از دست دادند اما مسئولان بیمارستان بوعلی زاهدان مرگ این ۳ نفر را به دلیل مشکلات جسمی آنها اعلام کردند، نه قطعی برق دستگاههای اکسیژنساز. به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «۵تیرماه بود که در بیمارستان بوعلی زاهدان با قطعی