همه بویلرهای نیروگاه مبین انرژی خلیج فارس در سرویس قرار گرفتند
ایسنا/بوشهر به دنبال ترکیدگی خط لوله GRP در مسیر ارسال ارسال آب به سمت نیروگاه شرکت مبین انرژی خلیج فارس، با تلاشهای صورت گرفته اکنون همه بویلرهای این نیروگاه در سرویس قرار دارند و مجتمعهای پتروشیمی در حال رسیدن به شرایط عادی هستند. رئیس روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در این خصوص اظهار کرد: امروز