ساخت بیمارستان دالاهو آغاز شد
ایسنا/کرمانشاه عملیات احداث بیمارستان شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد. هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(۱۷ تیر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری مستمر امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم. وی افزود: در زمان زلزله مردم این شهرستان خدمات داوطلبانه ارزنده