درخواست از پایتخت نشینان برای کاهش مصرف برق
با توجه به تداوم برخی محدودیتهای فنی در شبکه توزیع برق مناطق شرقی پایتخت، از تمامی هموطنان ساکن پایتخت درخواست میشود حداکثر صرفهجویی را در مصرف برق بهعمل آورند. به گزارش ایسنا، شرکت توزیع برق تهران اعلام کرد: پیرو اطلاعیههای قبلی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مبنی بر بروز برخی نواقص فنی در شبکه