روانپزشکان می توانند حس امنیت و آرامش بیماران کرونایی را تقویت کنند
ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان هرمزگان گفت: روانپزشکان می توانند با آموزش آثار روانشناختی ناشی از جداسازی و قرنطینه، بیماران، خانواده و حتی مراقبین آنها را برای گذراندن این دوران توانمند کنند. دکتر بهتا صدیق در گفت و گو با ایسنا، افزود: در شرایط بحرانی شیوع کرونا روانپزشکان نفش مهمی