هرمزگان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است/بیماری بدون دارو نمانده هرچند قطره چکانی!
ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مشکل اصلی هرمزگان کمبود تخت استاندارد بیمارستانی است. دکتر حسین فرشیدی امشب (۱۹ تیرماه) در جمع خبرنگارتن، افزود: از اواسط فروردین ماه با سهل انگاری رعایت پروتکل ها روند رو به نزولی به خود گرفت و شاهد شیوع هر چه بیشتر کرونا آن هم از نوع جهش یافته