پنج پروژه حوزه سلامت در زرندیه به بهره برداری رسید
ایسنا/مرکزی در مراسمی با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، فرماندار زرندیه و جمعی از مقامات دانشکده علوم پزشکی ساوه پنج حوزه سلامت در شهرستان زرندیه به بهرهبرداری رسید. نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه ۲۴ تیرماه در آئین بهرهبرداری از این پروژهها گفت: بهبود و توسعه زیرساختهای حوزه سلامت