سراب کیو و گرداب سنگی خرمآباد خشک شد
ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقهای لرستان گفت: در اثر کاهش بارندگی و افزایش دما، دو سراب کیو و گرداب سنگی شهر خرمآباد خشک شد. داریوش حسن نژاد اظهار کرد: طبق آمار دفتر مطالعات شرکت دبی مازاد بر مصرف سرابهای خرمآباد در ۱۰ تیرماه برای سراب مطهری ۷۵ لیتر، سراب دارایی ۲۱۰ لیتر و سراب گلستان ۲۶۰