تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای ۱۸ سال در خراسان شمالی
ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای ۱۸ سال در خراسان شمالی خبر داد. دکتر سید احمد هاشمی در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که ۲۶ تیرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که ممکن است با تغییر فصل و در دسترس نبودن عشایر،