بلاتکلیفی ۲۰ ساله ۳۰۰۰ متر زمین در شریفآباد ابهر
ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۰ سال است که ۳۰۰۰ متر زمین در ناحیه شریفآباد ابهر بلااستفاده و بلاتکلیف است. حجتالاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۲۶ تیرماه) در دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی شریفآباد ابهر، با اشاره به اینکه مشکل زمینهای این روستا یکی از مشکلات