پس از تکمیل آبگیری دوم سد النهضه، آدیسآبابا به خارطوم و قاهره پیام فرستاد/ تبریک آبی احمد
نخستوزیر اتیوپی بعد از اعلام آدیس آبابا مبنی بر تکمیل دومین مرحله آبگیری سد النهضه به ملت این کشور تبریک گفت. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، آبی احمد، نخستوزیر اتیوپی در توییتر نوشت: پایان دومین مرحله آبگیری سد بزرگ النهضه را به مردم تبریک میگویم. اتیوپی پیشرفت میکند. سلیشی بقلی،