اولین تست مثبت کرونای ایرانیها در توکیو/ قرنطینه ۵ همراه!
تست یکی از کارمندان صداوسیما اعزامی به المپیک در فرودگاه توکیو مثبت شد و بر این اساس علاوه بر فرد کرونایی، ۵ همراه او را نیز به مدت ۱۴ روز به قرنطینه منتقل کردند. به گزارش ایسنا، شش نفر از کارمندان صدا و سیما به المپیک توکیو اعزام شدند که در فرودگاه توکیو تست عبدالله