آصفری: استفاده از مازوت در نیروگاه شازند باید متوقف شود
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مازوت سوزی در نیروگاه شازند اراک بر روی آلودگی هوا خواستار توقف سریع این موضوع شد. به گزارش ایسنا، محمد حسن آصفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: به وزیر نفت متذکر میشوم که با توجه به مسئلهای آلودگی هوا