سدک هم برای شکست کرونا به میدان آمد
ایسنا/یزد جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد به دنبال شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور با همراهی تعدادی از دانشجویان سایر دانشگاههای استان، اقدام به تاسیس ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا موسوم به سدک کردند ستادی دانشجویی مبارزه با کرونا(سدک) که در چهار کارگروه در زمینههای علمی، تحقیقاتی، عملی و میدانی آغاز بکار کرده و