گازگرفتگی در یزد قربانی گرفت
جانشین فرمانده انتظامی بافق گفت: بر اثر گازگرفتگی و نشت آبگرمکن گازی در شهرستان بافق، مادر فوت و فرزندش مصدوم شد. به گزارش ایسنا-منطقه یزد،سرهنگ «حسن یزدانی» اظهار کرد: با اعلام یک مورد گازگرفتگی در یکی از محلات شهرستان بافق، مأموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان بافق بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. وی