۶۲ درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/بند نسوان تعطیل شد
ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان بافت گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حسب بخش نامه ریاست قوه قضاییه؛ به ۶۲ درصد زندانیان مرخصی اعطا شده است. “سجاد علیدادی سلیمانی” صبح امروز در بازدید بندهای مختلف زندان شهرستان بافت به همراه فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان گفت:در حال حاضر بند نسوان زندان بافت تعطیل شده است