مجدمی: برخی مسئولان در مسیر تیم نفت سنگاندازی میکنند
ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به تداوم اعتصاب این تیم، گفت: باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات حل شود اما برخی مسئولان در مسیر تیم سنگاندازی میکنند. مسلم مجدمی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط تیم نفت خوب پیش میرفت و شرایط مهیا بود تا مقابل آلومینیوم اراک یک بازی خوب