اولویت دانشگاه امیرکبیر اجرای برنامه راهبردی در سال ۹۸ است
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اولویت اصلی این دانشگاه در سال ۹۸ اجرا و پیگیری مستمر برنامه راهبردی دانشگاه است. به گزارش ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در مراسم دید و بازدید عید نوروز که با حضور هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد، گفت: اولویت دانشگاه در سال جاری اجرای برنامه راهبردی است. وی