سیل برای رسانهها هنوز تمام نشده است!
یک روزنامه نگار و مدرس ارتباطات درباره عملکرد رسانههای رسمی پس از گذشت حدود یک ماه از حادثه سیل در شهرهای مختلف کشور بیان کرد: خبرنگارانی را باید اعزام کنیم تا در محل حادثه حضور داشته باشند و وضعیت را پوشش دهند. بیژن نفیسی در گفتوگو با ایسنا ضمن بیان مطالب بالا اظهار کرد: عملکرد