سالروز شهادت فرمانده گردان «حبیببنمظاهر»
عمران در طول دوران دانشجویی خود به همراه یاران انقلابیاش و با تشویق جمعی از اهالی هشجین به پای منبر رفته و چند شبی را در مسجد هشجین به تحصن مینشیند و حتی در مقابل تهدیدهای ساواک مقاومت میکند. اما با نواختن زنگ انقلاب فعالیتهای سیاسی عمران شکل تازهای گرفته و در ۱۲ بهمن ۵۷