اردیبهشت اینترنت در ایستگاههای متروی شیراز رایگان میشود
ایسنا/فارس رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برنامهریزیهای لازم برای تجهیز تمام ایستگاههای مترو تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با اولویت ایستگاههای نمازی و میرزای شیرازی انجام شدهذاست. لیلا دودمان یکشنبه 17 اسفند در جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره گزارش پیشرفت پروژه اینترنت رایگان شهری عنوان کرد: در این زمینه