حدادی فر: این بازی برای دیگر تیم ها مهم بود
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پس از بازی با پرسپولیس گفت: به نظر من بازی کیفیت آنچنانی نداشت و هر دو تیم بازی مستقیم انجام دادند. به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، قاسم حدادی فر پس از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود. به نظر من بازی کیفیت آنچنانی