تحویل اولین مسکن خسارتدیده از بارندگی به همت کمیته امدادخراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در یک اقدام جهادی اولین منزل مسکونی خسارتدیده از سیل و بارندگی امسال در شهرستان بجنورد به بهرهبرداری رسید. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اعلام اینکه این واحد مسکونی در بارندگی اخیر بهصورت کامل تخریبشده بود، گفت: