سرمربی هندبال مس: به بازیکنانم باختیم/ اصلا به دومی راضی نیستم
حمید صادقی میگوید شاگردانش در فینال روز خوب را پشت سر نگذاشته است. به گزارش ایسنا، حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر هندبال گفت: بازی خوبی بود. به بازیکنان خودمان باختیم آنچه باید نبودند. آنها در میدان مسابقه خواسته ما را به نمایش نگذاشتند. ۸ بازی