باز هم به خیر گذشت
ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته برای چندمین بار در ماه اخیر مورد فوتی کرونا در سطح استان گزارش نشده است. مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند ثابت سیر کرونا در استان در یک ماه اخیر گفت: در