تاکید استاندار بر مشارکت ایدرو در حوزه مس و زنجیره تولید شمش سیستان وبلوچستان
ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندارسیستان وبلوچستان ورود ایدرو در راه اندازی معادن و مشارکت و سرمایه گذاری ایدرو در حوزه مس استان و تولید زنجیره تولید شمش را در استان خواستار شد. به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی ۲۶ بهمن ماه در دیدار با صالحینیا معاون وزیر صمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) اظهار داشت: