رشته های مقاطع کارشناسی و دکتری نباید گرایش داشته باشند
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه قرار دادن افراد در دسته بندی ریز، خلاف نفس دوره دکتراست، افزود: دانشگاه تهران معتقد است هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع دکترا نباید گرایشی وجود داشته باشد. دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره تجمیع گرایشهای دکترا اظهار کرد: اگر بخواهیم منطبق