نویدکیا: مربی خوشبختی هستم که چنین فوتبالیستهایی دارم
سرمربی سپاهان میگوید هر مربی آرزوی داشتن بازیکنانش را دارد و او مربی خوشبختی است. به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: با یک تیم سرسخت بازی داشتیم که سخت کوش هستند و تلاش میکنند به راحتی امتیاز ندهند. در اوایل بازی فشار آوردند و سعی

