2 قربانی جدید “کرونا” در کرمانشاه
ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد. مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو