بدهی بانکها و دولت به بانک مرکزی زیاد شد
آخرین آمار بانک مرکزی حاکی از افزایش بدهیهای دولت و بانکها به بانک مرکزی است که در این بین این بانک، عامل اصلی افزایش مطالبات خود از دولت را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، آنطور که گزارش بانک مرکزی از متغیرهای پولی و بانکی در پایان خرداد سال جاری نشان میدهد، در این مدت خالص مطالبات

