بیش از ١٥ هزار تاکسیران تبریزی از شنبه واکسینه میشوند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: از شنبه بیش از ۱۵ هزار تاکسیران و راننده آژانسهای تحت نظارت سازمان تاکسیرانی تبریز علیه ویروس کرونا واکسینه میشوند. سعید بشیریان بناب با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکسیرانان تبریزی از روز شنبه ۱۶ مردادماه، به تدریج و با دریافت پیامک میتوانند جهت واکسیناسیون خود به محل اعلامی مراجعه کنند.