علی نژاد: وزارت ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی رضایت دارد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه امروز فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، از عملکرد این فدراسیون ابراز رضایت کرد. مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: برگزاری مجمع همزمان با ولادت باسعادت