اردکانیان: شاخص برخورداری سیستان و بلوچستان از آب سالم رو به بهبود است
وزیر نیرو روند برخورداری سیستان و بلوچستان از آب سالم را دلگرم کننده و رو به بهبود توصیف کرد. رضا اردکانیان در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه) مجلس و در پاسخ به سوال معین الدین سعیدی نماینده چابهار درباره مشکلات آب استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان دچار یک توسعه نیافتگی تاریخی است