بهرهبرداری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در هفته دولت
رئیس دانشگاه شهرکرد درخصوص پروژههای در حال تکمیل در دانشگاه شهرکرد، گفت: دانشکده دامپزشکی با پیشرفت ۷۰ درصدی در هفته دولت به بهرهبرداری خواهد رسید. سعید کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: شفافسازی در جریان بحران کرونا، یکی از اقدامات مهم خبرنگاران بود